دکور سالن کنفرانس

Wiki Article

تجهیز سالن کنفرانس تجهیز سالن همایش سیستم کنفرانس ویدئو کنفرانس گارانتی و تعمیرات محصولات صدرا

این که چه مواد اولیه ای برای صندلی کنفرانس خود انتخاب می کنید بسیار مهم است. اغلب برای اتاق های کنفرانس بسیار مجلل از مبلمان و صندلی های چرمی استفاده می شود.

تجهیز سالن آمفی تئاتر

سیستم کنفرانس صوتی، مجموعه تجهیزات صوتی است که علاوه بر میکروفون‌‌‌های معمولی امکان مشارکت در یک بحث جمعی، ترجمه همزمان و… را به تمامی حضار می‌دهد. قابلیت‌های یک سیستم صوتی استاندارد:

رنگ بندی اتاق کنفرانس هم عامل مهمی در تجهیز اتاق کنفرانس محسوب می‌شود. اصولا باید بین رنگ دیوارها و پرده‌ها با مبلمان همخوانی وجود داشته باشد. همچنین اگر می خواهید اتاق شما بزرگتر و روشن تر جلوه دهد، بهتر است که رنگ روشن را برای فضا استفاده کنید.

همچنین وجود بردهای هوشمند هم برای ذخیره اطلاعات به صورت فایل دیجیتال هم امری ضروری محسوب می شود.

اولین گام در طراحی سالن کنفرانس و همایش مشاوره با کارفرما است. در این گام کاربری، قابلیت ها و امکانات و توقعات مد نظر کارفرما از سالن طی جلسات مشاوره مشخص می شوند.

تنها با رعایت مسائل فوق در طراحی و اجرا فضا میتوان از سالنی که ظاهر زیبا دارد بهره مورد نظر را برد و جلسات و گردهمایی هایی با کیفیت را برگزار نمود.

برای هر نوع خدمات طراحی و ساخت سالن کنفرانس می‌توانید از خدمات تخصصی گروه نیکان استفاده کنید. کارشناسان نیکان با برآورد طرح کلی سالن شما انواع سناریوها برای راه اندازی سالن کنفرانس با بهترین امکانات و قیمت مناسب را طراحی خواهند کرد.

امروزه سالن های کنفرانس از شکل مطالعه از منبع سنتی خود خارج شده و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، به سمت سیستم های دیجیتال و کنترل مرکزی روی آورده اند. ازجمله مسائل مهمی که در ساختار یک سالن کنفرانس در نظر گرفته می شود، مواردی مانند مستند سازی ، کنترل مرکزی ، سهولت عملکرد و قابلیت ارتباط با نقاط دیگر را می توان نام برد.

بحث مدرن بودن فقط در میز کنفرانس مطرح نیست بلکه میتواند در سایر میزها هم باشد اما آنچه که میز کنفرانس را مهمتر میکند بحث ارتباطات در عصر مدرن است الان با توسعه تکنولوژی بی سیم میزهای کنفرانس مدرن هم زیباتر طراحی میشوند و هم راحتتر تولید میشوند .

در چیدمان صندلی‌ها دو عامل تعیین کننده وجود دارد که اندازه صندلی‌ها و ایجاد فاصله بین ردیف‌ها برای عبور حضار است. نکته بسیار مهم در چیدمان صندلی‌ها باید فاصله بین ردیف‌ها از ابتدا تا انتها یک اندازه باشد و برای راحتی حضار، بین ردیف‌ها اختلاف ارتفاع کافی را در نظر بگیرید.

این قابلیت برای آن است که دوربین سالن به طور خودکار فرد سخنران را از طریق میکروفن میز شناسایی کرده و تصویر او را به‌ عنوان سخنران جلسه در صفحه‌ی مانیتور سالن پخش نماید.

پایگاه تحلیل گران فناوری های نوین صدرا ایرانیان با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری و انجام پروژه های متعدد در داخل و خارج استان، مفتخر است خود را یکی از شـرکت های شرق کشور در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن همایش و اتاق صوت و تصویر به معرف برساند. همچنین این شرکت توانسته با استفاده از تجهیزات بروز در تمامی فصول، پایاپای فناوری های مدرن حرکت کند و مشتریان خود را از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها بهرمند سازد.

Report this wiki page