ups بهراد

Wiki Article

متاسفانه با شرایط کنونی واردات در کشور، امکان دسترسی و تامین برخی برندهای خارجی ممکن است آسان نباشد، بنابراین شناخت برندهای مطرح در این بازار، میتواند به شما در انتخاب سیستم جایگزین کمک نماید.

آیا یو پی اس می‌تواند به عنوان یک راه حل دائمی برای قطعی برق استفاده شود؟

در این ویدئو هرآنچه موقع خرید یو پی اس باید در نظر بگیرید را توضیح داده‌ایم.

عنوان مشکل شارژ باتری ups مربوط به کدام قطعه جانبی آن می باشد؟

در مورد یوپی اس‌های با توان بالا باید سراغ افراد متخصص و با تجربه بروید. قبل از نصب باید شرایط ایمنی نصب دستگاه را فراهم کنید.

موتور برق گازسوز گرین پاور موتوربرق گازسوز تک فاز گرین پاور

اینورتر صنعتی شارژر صنعتی دیزل ژنراتور محصولات مخابراتی

تولیدکنندگان یوپی اس از تجهیزات برق اضطراری فناوری‌های متفاوتی را برای ساخت آن استفاده می‌کنند که جمعا شامل سه نوع فناوری می‌گردد:

اسپایک معمولاً به دلیل بروز رعد و برق یا سایر اتفاقاتی می‌باشد که نهایتاً می‌تواند منجر به قطعی جریان برق شود ودر در نتیجه این اتفاق ممکن است دستگاه‌های الکترونیکی خاموش یا تخریب گردد و داده‌ها و اطلاعات از دسترس خارج شوند.

در این نوع یو پی اس باتری‌ها خارج از یو پی اس و معمولا در کابینت مخصوص نصب می‌شوند. با توجه به اینکه باتری ها بیرون از بدنه یوپی اس هستند، امکان افزایش ظرفیت و تعداد باتری‌ها برای افزایش مدت زمان برق دهی تجهیزات وجود دارد.

نرم‌افزار هوشمند محاسبه یو پی اس و باتری بر اساس نیاز و الزامات شما

به منظور حفاظت همه جانبه و پشتیبانی از تجهیزات رادیولوژی، استفاده از یو پی اس برای دستگاه رادیولوژی ضروری و کاربردی است.

استفاده از چنین امکانی برای وسایل الکتریکی مهم و حساس در بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سازمان‌های بزرگ و… مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

بعد از تعیین توان مصرفی دستگاه، می‌توانید با انتخاب یو پی اس مناسب و با دانستن توان مصرفی و زمان پشتیبانی، آمپر باتری را محاسبه کنید.

Report this wiki page